6 декември 2009 г.

Пиянски вицове

Гошо има хубава съседка."Как да я впечатля, че да я сваля". Мисли...мисли и го озарява страхотна идея:
- Ще взема да си боядисам коня зелен, а тя като ме срещне ще ми каже:
- Какъв хубав зелен кон имаш Гошо. Пък аз ще и кажа: Ти остави зеления кон ами аз съм ти много навит дай да се н.....м. "Взема Гошо зелена боя, грабва баданарката и коня е вече зелен. Изкарва го на улицата, напред, назад съседката я няма. Прибира го и се отправя към кръчмата да удари една-две. И не щеш ли насреща му съседката:
- Хайде комшу у дома, че моят е с комбайните за две седмици. Както съм ти навита...Гошо развълнуван и отговаря:
- "Ти остави тая работа ами ела да видиш какъв зелен кон имам".
смешни клипчета, картинки, бисери, лафове, вицове

Няма коментари:

Публикуване на коментар